28 Nisan 2016 Perşembe

Isla ve Mutlu Son-Stephanie Perkins/Yorum


Isla ve Mutlu Son-Stephanie Perkins

Isla Lola'dan sonra büyük umutlarla başladığım bir kitap oldu.Lola'yı çok seven bir insan olarak Isla'yı da aynı şekilde seveceğime inanıyordum.Yine cildine, ayracına ve iç kapağına aşık oldum tabiki.Serinin kapaklarının rengini de çok seviyorum.Yabancı yayınları çok harika bir iş çıkarmış kapak konusunda yine. :)

Kitaba gelirsek ilk başlarda yine Lola gibi tatlı bir kitap olarak başladı.Ama sonra bir şeyler oldu ve kitap ortalara doğru kötüleşmeye ve bocalamaya başladı.Benim düşüncem yazarın bu sıralar pek yazamadığı oldu çünkü aynı şeyler tekrar etti sürekli kitapta.Tam hayalkırıklığıyla sevmediğimi söyleyecekken son sayfalarda kitap kendini toparladı.Hemde çok güzel toparladı.Kitabın kapağını mutlu kapayabileceğimi hiç tahmin etmemiştim Isla da ama yazar bir kez daha beni şaşırttı ve bu kitabı bana sevdirdi.

Ne Isla'yı ne de erkek karakterimiz olan Josh'u çok sevebildim.Bana bu kitabı sevdiren diğer yan karakterler oldu.Kurt,Hattie,Josh'un arkadaşları... Hepsi gerçekçi karakterlerdiler.Ayrıca başkarakterlerin kendilerini keşif sürecini okumakta çok hoşuma gitti.

Lola'yı sevdiyseniz Isla'yı da seversiniz bence.Sevmediyseniz de bu tatlı hikayeyi kaçırmayın derim. ;)


Stephanie Perkins

Gençlik romanları severlerin en yeni ve en gözde isimlerinden Perkins , South Carolina'da doğmuş ve hayatının büyük bir kısmını Arizona'da geçirmiştir.Yazarlıktan önce kitapçılık ve kütüphanecilik yapmış olan başarılı yazar,şimdilerde zamanının çoğunu kitap yazmakla geçiriyor.Kitapları bir çok dile çevrilmiş ve bir çok ülkede bestseller olmuştur.
Paris'te Aşk(Anna and French Kiss) kitabının yarattığı büyük başarılanın ardından Lola and the Bot Next Door adlı kitabını yayınlamıştır.

Facebook ve instagramdaki çekilişlerimize katılmayı unutmayın. :)


2 yorum:

Ebrar Şeyban (Bayan Safir Mavi) dedi ki...

Lola'yı severek okumuştum. Isla'da mutlaka okuyacaklarınızı arasında.. Kapaklarına bende bayılıyorum. Yabancı Yayınları bu konuda çok başarılı gerçekten

Adsız dedi ki...

Şuan 156.sayfadayım.Lola'daki gibi gitmiyor.Ama beğendim.Isla'dan da nefret ettim.Josh'u da o kadar sevmiyorum.Ama Kurt favorim *-*