25 Ekim 2014 Cumartesi

Okudum :)


Bir Sır Saklı İçimde-Julie Berry

Bu hafta benim için gerçekten zorlayıcı bir haftaydı.Önümüzdeki haftanın da böyle geçeceğini tahmin edebiliyorum.Sanırım hepiniz biraz zor zamanlardan geçtiğimi farketmişsinizdir.Neyse ki artık kitap okuyabiliyorum.Şükürler olsun! Canım sıkıldığı an ya kitap okuyorum ya da bir şeyler yazıyorum.Sizin buralarda olduğunuzu bilmek hiçbir şeyim olmasa bile blogumun burada durduğunu bilmek bana güç veriyor..:)
Tamam benden bu kadar şimdi kitaba geçmek istiyorum :)
Kapağına bakınca bile içim bir tuhaf oluyor.Yani kitap öyle güzel ki.Öylesine duygusal bir dili var ki sizi olduğunuz yerden alıp bambaşka bir yere götürüyor.Judith'in öylesine büyük bir kalbi öylesine büyük bir iç dünyası var ki bütün kitap bunu okuyorsunuz ve sıkılmıyorsunuz.Böyle bir kitap yazmak çok büyük bir hayalgücü ister bence.İçinde herhangi bir fantastik öge bulundurmasa da.
Kitabın dilini ilk birkaç sayfa da anlamakta zorlanabilirsiniz çünkü arada geçmişe gidiyor ve geçmişle gelecek bazen karışabiliyor ama bu sadece ilk 10 sayfada geçerli.Sonra dile alışıyorsunuz ve geçmişle şimdiyi ayırt edebiliyorsunuz.İşte o zaman kitap tadından yenmiyor.
Sanırım bir ya da iki günde bitirmiştim kitabı zaten çok kısa;260 sayfa tadı damağınızda kalıyor.Bir sürü ödül kazanmış veya aday gösterilmiş hepsini sonuna kadar hakediyor.
Judith öyle güzel bir karakter ki okuduğum her anda yanında olup onu teselli etmek istedim,yaşadığı tüm haksızlıklar yüzünden özür dilemek istedim ama tabi yapamadım.Kitabı okuduysanız muhtemelen aynı şeyleri düşünmüşsünüzdür.Judith'in içinde sakladığı tüm o şeyler insanı dehşete düşürüyor kitap boyunca.Bunca sırrı bu kadar büyük şeyleri ben olsam saklayabilir miydim diye düşünmeden edemedim.Tabi birde içinde sakladığı kocaman bir aşkı var ama onu kendiniz okuyun.Böylesine güzel ve saf bir aşkı başka bir kitapta bulmak zor.Judith'in gücünü görmek için okuyun bu kitabı onun vazgeçmediği direndiği şeyler için okuyun.Gerçekten güzel bir kitap ve okuyalı uzun bir zaman olsa da hala aynı şeyleri hissediyorum.
Konuşamayan bir insanın aslında ne kadar çok şey anlatabileceğini bu kitapta gördüm..
Okuyun okutun..
Hepinize kocaman sevgiler.Güzel bir haftasonu geçirin ve güzel şeylerin kıymetini bilin. :)

1 yorum:

Ezgi Tülü dedi ki...

http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-premio-dardos-mimlendim-5.html

mimlendin!